משלוח חינם ברכישה מעל 159 ₪

מה עושים כשהילד מבקש מתוק?

זה קורה בדרך כלל אחר הצהרים, כשהם חוזרים מהגן או מבית הספר הילד מחפש אנרגיה זמינה שתניע אותו, ומתוק היא הדרך הכי קלה וטעימה להשיג אותה קשה לנו לומר לא, כיף לנו לראות אותו צוהל וזורח אבל יש לנו גם אחריות הורית לתזונה של הילד. אנחנו יודעים  שאם הוא יקבל את המתוק המתועש, האנרגיה אמנם תעלה והוא ירגיש עירנות אך תוך זמן קצר הוא יחפש את המתוק הבא וכך “רכבת השדים” דוהרת לה בתוך הגוף הקטן והצעיר.

אז מה עושים?

ואיך אפשר לתת מתוק בריא, טעים, מזין ולא מתועש בעל אינדקס גליקמי נמוך שישמח את הילדים, ויספק אותך.

רעיונות למתוקים מאוזנים שילדים אוהבים תמצאו כאן.

את המתוק המאוזן הנכון והבריא, אנחנו פוגשים לא בעמדות ליד הקופה, אלא ממש לידינו, בטבע.
כמה רעיונות למתוקים שיעשו לגוף שלכם ושל הילדים שלכם טוב:

ענבים – ענבים הן מקור מצוין למתוק. הם קטנים, קריספיים, מעלים את העירנות ונותנים אנרגיה. יש בימינו זנים רבים ונהדרים נטולי חרצנים, ובימי שרב אפשר גם להקפיא אותם ולהכין חטיף קיץ מעולה וטיבעי. למרבה ההפתעה, למרות המתיקות הגבוהה שלהם, האינדקס הגליקמי שלהם נמוך ולכן הן לא גורמים לייצור אינסולין מוגבר.

בננה– ילדים אוהבים בננה! כשאוכלים בננה בדיוק ביום הנכון, כשהיא צהובה ורכה, אין טעימה ממנה. חוץ מחוויית האכילה המיוחדת של הבננה, גם היא מהווה מקור לאנרגיה טובה. גם הבננה מאופיינת באינדקס גליקמי נמוך בהשוואה לפירות מתוקים אחרים.

שייק פירות עם זרעי צ’יה– רוצים לפנק את הילדים עד הסוף? הכינו יחד איתם שייק

שיתן לכם רעננות ועירנות אך לא יגרום לעליה דרסטית של הערך הגליקימי בדם. הסוד לגרום לקסם הזה לקרות נעוץ בזרעי צ’יה. אם תוסיפו לשייק זרעי צי’ה שעשירים מאד בחלבון תוכלו להאט את קצב כניסת הסוכר לדם, וכך תוכל להנות ממתיקות בצורה נכונה.
פירות מומלצים לשייק: בננה, מלון ואננס- כולם בעלי ערך גליקמי נמוך יחסית לפירות אחרים.

סילאניות / שקדיות / אגוזינה / קינמוניות / דאבל שוקולד – עוגיות הקסם שלנו אותם תמצאו תחת המותג “בריידיז” לא מכילות קמח וסוכר לבן אלא רק קמחים מלאים הממותקים בדבש, סילאן או רסק תפוחים. הן טעימות להפליא ואהובות על מבוגרים וילדים כאחד!  כדאי תמיד שיהיה לכם בריידיז במזווה, והמתוק המתועש ימצא את עצמו מן הסתם… בבית אחר.