משלוח חינם ברכישה מעל 159 ₪

כשמאפיית בוטיק בריאה פוגשת גריסיני- נוצר פלא תזונתי פריך, ארוך וטעים.

כשמאפיית בוטיק בריאה פוגשת גריסיני- נוצר פלא תזונתי פריך, ארוך וטעים. הכירו את גריסיני הכוסמין של טאוברד, המאפה שמתאים להכל.

באיטליה כבר הייתם? בין אם כן ובין אם עדיין לא, אין מסעדה באיטליה שתכנסו אליה ולא יניחו לכם גריסיני על השולחן לצד האנטי-פסטי, סלט הקפראזה ושאר האוכל המוגש בתיבול ובריחות האיטלקיים. הגריסיני הן מקלות לחם דקיקים ופריכים, העשויים ממים, קמח ושמן זית, מקור הגריסיני הוא בעיר טורינו באיטליה עוד מזמן המאה ה-14.
כמו כל מאפה מוצלח, הגריסיני האיטלקי כבר עבר מזמן להיות נחלת הכלל, לפחות במזרח התיכון, וכבר מזמן תפס פינה נעימה ומכובדת גם בשולחנות אירוח ובמפגשים. אנו מוצאים אותו בווריאציות שונות וטעימות, עם עשבי תיבול או מלח גס, גריסיני עבה או דק, בין הארוחות או לצד מטבלים.

אז אתם בטח שואלים מה לטאוברד ולאיטליה?
זה כמו לשאול מה החלבן מחפש בתנובה. אופה מקצוען מוצא את עצמו מסתובב בעולם, פוגש מקצוענים נוספים שאוהבים להריח בצק אפוי, טועם אותם, מרדד אותם, מתעניין במרקם, מרגיש את האווירה וחוזר הביתה להוסיף למאפים הטעימים האלה את חתימת ידו, וכך נוצר לו מאפה חדש!

וזה מה שקרה לנו בטאוברד – לאחר שהרגשנו את איטליה היינו חייבים לתת את חותמת הבריאות שלנו על הגריסיני האיטלקי, והתחלנו בניסויים: בשלב הראשון שיפרנו את סוג הקמח וניפינו שקית קמח כוסמין, בשלב השני הורדנו כמות השמן והוספנו טחינה גולמית, בשלב שלישי המרנו את הסוכר הלבן לסילאן, ויחד עם עוד כמה תבלינים טבעיים וטעימים הגענו לגריסינים מטריפים, פריכים ובריאים שאין עוד בנמצא!

הגרסיני שלנו מגיעים בשתי טעמים מעולים: טבעי וזעתר. כל אחד מהם פריך, שחום ומפתיע. נהדר לאורחים, לארוחות ערב מהירות, אבל גם פתרון קסם לשלוח עם הילדים אל בית הספר.
תנסו ותיווכחו, בון אפטיטו!

מתכון לקוקטייל גריסיני בסלט + רוטב משגע

מצרכים:

גריסיני בריא של בריידיז בטעמים:
גריסיני טבעי וגריסיני זעתר (2 מקלות מכל טעם)
חותכים בעדינות כל מקל גריסיני לחתיכות (בין 5-6 חתיכות)
6-7 עלי חסה שטופים וחתוכים
2 גבעולי סלרי קצוצים
חופן חמוציות ללא סוכר
7 אגוזי קשיו פתוחים וחצויים
7 אגוזי פיסטוק / אגוזי פקאן חצויים
נבטים סיניים

לרוטב:

מיץ מלימון שלם
כף חומץ בן יין
כף סילאן
3 כפות שמן זית
מלח ופלפל שחור

מערבבים הכל ביחד ואוכלים לתיאבון.