משלוח חינם ברכישה מעל 159 ₪

הכי טבעי…… לבחור נכון את המזון

בעולם המודרני שמירה על הבריאות אינה דבר של מה בכך, היא מחייבת מודעות גדולה למה שאנו מכניסים לגוף ופעילות אקטיבית, הן בבחירת המזונות וכמובן בביצוע פעילויות ספורט. אחד מתסמיני העולם הזה הוא השפע, הכל נגיש, גם המזון אשר לא דורש עוד מאמץ מיוחד בציד או ליקוט, “הטרחה” היחידה היא לבחור בחכמה. לבחור את הלחם הנכון, את המאפים, החטיפים ושאר מאכלים, להכניס לגוף רק מה שעושה לו טוב ולא להתפשר.

אך כיצד בוחרים מתוך ההיצע העצום ומה זאת בכלל בחירה נכונה כאשר מדברים על האוכל שנכנס למטבח ולגוף?
כיום חלק מתוך הקלות, המהירות והנגישות של האוכל נובע מהעובדה כי ישנן כמויות אדירות של חומרים משמרים ושאר מרכיבים שאינם טבעיים. חומרים פשוטים שהם פחמימות ריקות, שומני טראנס, צבעי מאכל, חומרי טעם ומשפרי ריח, מייצבים וממתיקים, חומרים נטולי ערכים תזונתיים איכותיים המסייעים לאוכל להחזיק מעמד זמן רב, לספק טעמים ולהרגיע את הרעב ולעיתים את הרעב הפיזי הנפשי באופן מידי, אך לא יותר מזה וגם לא לטווח ארוך.

אנחנו מציעים נקודת מבט אחרת על השפע הזה, זווית המעניקה לאנשים הזדמנות לבחור מתוך שלל האפשרויות את מה שנכון וטוב להם ולילדיהם. מוצרים העשויים מחומרי גלם איכותיים, בעלי ערכים תזונתיים מעולים, סיבים, ויטמינים ומינרלים שחיוניים על מנת לחיות חיים טובים, איכותיים ובריאים. כך שהשפע הזה בצידו השני, גם מציע כמעט לכל מוצר, רכיב וחומר גלם חלופה טבעית ובריאה ומעניק למי שמבקש להקפיד על מזונות מן הטבע, למי שמחזיק תזונה טבעונית, לסובלים מצליאק, מסכרת וכד’ פתרונות מצוינים. אז למה להתפשר?!
למעשה אין צורך להתפשר. היום הלחמים, הלחמניות, המאפים והחטיפים יכולים להיות טעימים ולא פחות מזה מלאי ערכים הידועים כבריאים. יש מבחר של לחמים העשויים מקמח מלא, קמחי קטניות שונים כגון שיפון וכוסמין, קמח טף או קמח שקדים, קמחים עתירים בויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים להם זקוק הגוף, פיתות כוסמין מלא ולחמניות מפנקות מקמחים שונים. ניתן לראות שימוש בחומרי גלם מעולמות הסופר פוד כגון זרעי צ’יה ומעולמות התיבול כמו טחינה, כורכום וקינמון.

גם בגזרת החטיפים, המתוקים והמלוחים הבחירה בטבעי היא קלה ופשוטה, עם עוגיות ומאפים ללא עיבוד וללא חומרים משמרים. נשנושים מבוססי קטניות מלאות, קמח כוסמין, ממתיקים טבעיים כגון סטיביה, סילאן ודבש ועוד.

מותגי טאוברג ובריידיז מקפידים הקפדה יתרה על היותם קלין לייבל, שמירה על איכות ללא פשרות, תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים, הוספה של וויטמינים, מינרלים, אנזימים וחלבונים, בנוסף לכמויות של מחשבה ואהבה, כי טעים… זה בטבע שלנו!