משלוח חינם ברכישה מעל 159 ₪

מתוק לו מתוק לו

זמן פינוק בלי רגשות אשם

“מתוק זה טעם החיים” אומר השיר שאת מילותיו כתב אילן גולדהירש, ואנחנו ממש מסכימים. השיר מדבר על מתוק בלי “למה איך ואם” ואנחנו מוסיפים בעיקר בלי רגשות אשם. הצורך במתוק קיים מאז ומעולם והוא חלק בלתי נפרד מיומם של אנשים רבים, כאלה שאומרים בכל יום ולפעמים כמה פעמים  “אני חייב.ת משהו מתוק…”.

מחקרים רבים נערכו על הצורך במתוק, היו כאלה שבחנו האם מדובר על הכרח פיזי או צורך רגשי, והתשובה למעשה מורכבת משני העולמות. בעולמות הפיזיולוגים כאשר יש כמיהה למתוק פעמים רבות ישנם חוסרים תזונתיים או ליקוי בריאותי שמייצר דרישה של הגוף לקבלת סוכרים. ומהפן הפסיכולוגי והרגשי, המתוק מנחם ומשחרר הורמוני תענוג ונוצרת חשיבה מותנית שאם אוכלים מתוק הכל יראה טוב יותר.

כבר אמרנו שאנחנו בעד מתוק, אבל גם בעד לשמור על גוף בריא ונפש בריאה ואין דרך יותר טובה או פשוטה להגיד את זה, הסוכר הרגיל, הקמח הלבן והקלוריות הריקות, אולי משפרות את מצב הרוח באופן זמני, או מפצות על חוסר אנרגיה, אבל לטווח הארוך עושות נזקים.

איך לאכול מתוק ולשמור על ערכים תזונתיים?

איך ליהנות מנשנוש ומתוקים?

איך לעשות זאת בלי יסורי מצפון?

טוב ששאלתם!

ניתן להוסיף לתזונה חטיפי בריאות, עוגיות מקמחים מלאים, מאפים מקמחי סופר פוד, ושאר מאכלים שבבסיסם עומד הטבע, ללא עיבוד וללא חומרים משמרים. אפשר לאכול נשנושים מבוססי קטניות מלאות, קמח כוסמין, ממתיקים טבעיים כגון סטיביה, סילאן ודבש ועוד. מוצרים כדוגמת מאפי המותג בריידיז,  מאפי איכות שאי אפשר לעמוד בפניהם, מוצרים מלאי אופי, טעם וטבע, המכניסים אושר לגוף ולמטבח. הבחירה בחומרי גלם טבעיים נטולי משמרים מבטיחה חוויה קולינרית עם הרבה טעם, אך נטולת רגשי אשם.

  • כיסוני סילן  – 100%  קמח כוסמין, שומן קוקוס, דבש, סילאן, מים, אגוזי מלך וסטיביה.
  • עוגיות אגוזינה – קמח כוסמין, שומן קוקוס, דבש, אגוזי מלך וסטיביה.
  • עוגיות טחינה ואגוזי לוז – 100%  קמח כוסמין (גלוטן), שמן קוקוס, דבש, טחינה, אגוזי לוז, קינמון, וסטיביה
  • עוגיות קפה – קמח כוסמין, שומן קוקוס, דבש, קקאו, קפה וסטיביה.
  • שקדיות כוסמין –  100% קמח כוסמין, שומן קוקוס, שקדים, דבש, שמן קנולה, קינמון וסטיביה.
  • מטבעות שומשום מתוקות – שומשום, דבש, קמח כוסמין ושומן קוקוס

זה הזמן לחטיFUN פינוק מתוק בלי רגשות אשם